☀️⛳ Vilken härlig dag vi har haft!
Idag var paraplyerna uppe som solskydd istället för att skydda mot skyfall – det gillar vi! 😎☂️
Forshagabanan bjöd som vanligt på sina utmaningar. Ibland valde bollarna att gömma sig i den fina klövern i semi-ruffen 🌿. Det heter ju inte ”fairway” för intet – där är det alltid lite lättare att slå sina slag! 🤭🏌🏻♀️ Men så här på kvällen är det bara de bästa slagen jag minns. 🏌🏻♀️⛳
🏆 Dagens vinnare
🌟 A-klassen
Stort, stort grattis till Ulla Wästlund, Karlstad GK, som vann dagens runda med den strålande insatsen 9 under par! 👏🎉
🌟 B-klassen
Ett stort grattis även till Anne Saikoff, som tog hem segern i B-klassen på –5! 👏🎉
Well done, ladies! 🍻💐
🎯 Närmast hål
✨ A-klassen
Lena Winslow var svårslagen med fantastiska 14 cm från pinnen! Grattis Lena! ✌️👏
✨ B-klassen
Siv Lennartsson Bövås tog hem närmast hål med 4,78 m. Stort grattis även till dig, Siv! 👏🎯
💪 Bästa brutto
Anna Jönsson stod för dagens bästa bruttoresultat med 80 slag.
Grymt spelat, Anna! 👏🔥
📅 Nästa vecka
Nu väntar femdagars, så D50 tar en liten paus. Vi ses igen i vackra Eda den 6 juli. 🌸⛳
Till dess – njut av sommaren ☀️🍓 och stort lycka till till er som ska spela femdagars! 🤞👊🏼✌️






